Fundatia Soul to Soul - Ramnicu Valcea
TOTUL MERGE CA PE ROATE
Home      Inteprindere sociala
Printeaza aceasta paginaAdauga la Favorite

 

 

Nr. 255/04.12.2009

 

Fundatia Soul to Soul achizitioneaza

 

 

CAIET DE SARCINI

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achizitie publica de servicii care urmeaza a fi atribuit in urma procedurii de achizitie publica

 

Produse solicitate

- se solicita oferta pentru articolele de mai jos pentru realizarea proiectului „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi” POSDRU/53/6.1/G/19284.

 

Detalii tehnice

 

fotocopiator cod CPV 30121100-4 – 1 copiator A3 color

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

A1-A5, color, imprimare faţă-verso, funcţii de memorie, scan, print, usb, wireless.

GARANTIE

- Minim 2 ANI

 

computere de birou cod CPV 30219900-8 – 5 calculatoare

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Procesor 6300, minim 2.5 GHz, HDD 320, 2 GB DDR2, DVD RW, Sunet video, LAN încorporat, culoare neagră, monitor minim 17 Inchi, 1366/768, Contrast 10.000:1, timp răspuns 5 ms.

GARANTIE

Minim 2 ANI

 

computere portabile cod CPV 30213100-6 – 11 laptop-uri

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Procesor T4300/N270, HDD 60-250 GB, minim 1 GB DDR

GARANTIE

Minim 1 AN

 

echipamente de radio, televiziune, comunicaţii, telecomunicaţii şi articole conexe cod CPV 302000000-6 – 1 telefon/fax

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Telefon, fax, memorie minim 10 numere.

GARANTIE

Minim 1 AN

 

 echipament si accesorii pentru computer 30200000-1 – plăci wireless, ups

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Ups 650 VA, placă de reţea wireless 54 mb/s

GARANTIE

Minim 1 AN

 

Conditii minime cumulative:

-       pretul ramane ferm pe toata durata de derulare a contractului.

-       Nu se accepta produse second hand

 

Oferta prezentata va cuprinde:

-       Detalii tehnice si pret

 

Intocmit,

Consilier juridic,

Marin Alain Daniel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 266/12.01.2010

Se aprobă,

Dinică Bogdan

Preşedinte

 

 

Referitor: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

         Raportul procedurii de achizitie

 

Procedura de achizitie având ca obiect  atribuirea contractului de furnizare fotocopiator cod CPV 30121100-4 – 1 copiator A3 color; computere de birou cod CPV 30219900-8 – 5 calculatoare; computere portabile cod CPV 30213100-6 – 11 laptop-uri; echipamente de radio, televiziune, comunicaţii, telecomunicaţii şi articole conexe cod CPV 302000000-6 – 1 telefon/fax; echipament si accesorii pentru computer 30200000-1 – plăci wireless, ups.

Organizator: FUNDAŢIA SOUL TO SOUL a analizat oferta depusa de AL Software.

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie pentru produsele mai sus menţionate.

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este AL Software cu o ofertă de 50.000 lei, fără TVA.

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 12.01.2010.

 

 

FUNDAŢIA SOUL TO SOUL

PREŞEDINTE

DINICĂ BOGDAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 316/22.03.2010

 

 

CAIET DE SARCINI

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achizitie publica de produse care urmeaza a fi atribuit in urma procedurii de achizitie publica

 

Produse solicitate

- se solicita oferta pentru articolele de mai jos pentru realizarea proiectului „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi” POSDRU/53/6.1/G/19284.

 

Detalii tehnice

 

Birou Colt – 2 bucati

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Unghi pentru coltar de 90 grade, material pal maron culoare deschisa, 2 polite, suport tastatura, dimensiuni: blat nr. 1 – lungime minim 65 cm, latime minim 50 cm, blat nr. 2 – lungime minim 75 cm, latime minim 50 cm, acesorii fiecare cate un dulapior cu sertare.

GARANTIE

Minim 1 ANI

 

Birou simplu – 6 bucati

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Material pal culoare maron deschis (eventual cires), doua polite – un sertar si un dulapior, suport tastatura, dimensiuni blat – lungime minim 90 cm, latime minim 50 cm.

GARANTIE

Minim 1 ANI

 

Dulapuri – 3 bucati

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Material pal culoare – maron/bej deschis, 5 polite, inaltime minim 180 cm, latime minim 30 cm.

GARANTIE

Minim 1 AN

 

Conditii minime cumulative:

-       pretul ramane ferm pe toata durata de derulare a contractului.

-       Nu se accepta produse second hand

 

Oferta prezentata va cuprinde:

-       Detalii tehnice si pret

Intocmit,

Consilier juridic,

Marin Alain Daniel

 

 

 

 

Nr. 346/12.04.2010

Se aprobă,

Dinică Bogdan

Preşedinte

 

 

Referitor: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

          Raportul procedurii de achizitie

 

Procedura de achizitie având ca obiect  atribuirea contractului de furnizare Tip achizitie:  Mobiler, COD CPV-39100000-3.

Organizator: FUNDAŢIA SOUL TO SOUL a analizat oferta depusa de ULTRAMOB SRL, PFA DEACONU CONSTANTIN-VASILE, DUMRAND SRL.

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie pentru produsele mai sus menţionate.

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este ULTRAMOB cu o oferta de 2521 lei fara TVA.

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 19.03.2010.

 

 

FUNDAŢIA SOUL TO SOUL

PREŞEDINTE

DINICĂ BOGDAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 327/31.03.2010

 

CAIET DE SARCINI

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achizitie publica de produse care urmeaza a fi atribuit in urma procedurii de achizitie publica

 

Produse solicitate

- se solicita oferta pentru articolele de mai jos pentru realizarea proiectului „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi” POSDRU/53/6.1/G/19284.

 

Detalii tehnice

 

Televizor – 2 bucata

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

 LCD TV, 32 LD320, 32 inchi, 1366x768, format 16:9, contrast 30000:1.450 cd/m2, format 16:9, HDReady, difuzoare incorporate, Picture Wizard II, AVMode, Smart Energy Saving.

GARANTIE

Minim 1 ANI

 

DVD – 1 bucata

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

DVD player, DVX492H, DVD+-/RW, DIVX, MP3, Audio CD, JPEG, dual disc, USB Plus, HDMI, 1080p, Full HD Up scaling.

GARANTIE

Minim 1 ANI

 

Conditii minime cumulative:

-       pretul ramane ferm pe toata durata de derulare a contractului.

-       Nu se accepta produse second hand.

 

Oferta prezentata va cuprinde:

-       Detalii tehnice si pret

 

Intocmit,

Consilier juridic,

Marin Alain Daniel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 345/12.04.2010

Se aprobă,

Dinică Bogdan

Preşedinte

 

 

Referitor: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

          Raportul procedurii de achizitie

 

 

 

Procedura de achizitie având ca obiect atribuirea contractului de furnizare Echipament de radio, televiziune, comunicatii si articole conexe – cod CPV 32000000-3.

Organizator: FUNDAŢIA SOUL TO SOUL a analizat oferta depusa de ALSOFTWARE SRL.

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie pentru produsele mai sus menţionate.

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este ALSOFTWARE cu o oferta de 4650 lei fara TVA.

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 12.04.2010.

 

 

FUNDAŢIA SOUL TO SOUL

PREŞEDINTE

DINICĂ BOGDAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 300/01.03.2010

 

CAIET DE SARCINI

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achizitie publica de produse care urmeaza a fi atribuit in urma procedurii de achizitie publica

 

Produse solicitate

- se solicita oferta pentru articolele de mai jos pentru realizarea proiectului „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi” POSDRU/53/6.1/G/19284.

 

Detalii tehnice

 

Maşini de cusut – 15 bucăţi

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

3 masini de cusut profesionale

2 masini de cusut 70 de operatiuni de coasere/60 tipuri de cusaturi reglabile, predominant decorative;

3 masini cu 14 programe, maner transport, selector programe, selector lungime pas, coasere diferite tipuri de materiale Executare butoniere in patru pasi, coasere fermoare, nasturi;

5 masini pt. diferite tipuri de materiale (crep, voal, matase, bumbac, tricot, stofa, etc.); coasere cu brat liber; 7 programe;

2 masini specializate pentru surfilat, triplock sau overlock/coase cusaturi de margine, elastice (sau lantisor), cu 1 sau 2 ace si 3 sau 4 fire, cu sau fara taierea materialului

GARANTIE

Minim 2 ANI

 

Foarfece de croitorie – 10 bucati

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Pentru activitatea de croitorie, taiere diverse tipuri de materiale (crep, voal, matase, bumbac, tricot, stofa, etc.)

GARANTIE

Minim 2 ANI

 

Masini de călcat – 2 bucăţi

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Abur cantitate minim 1.5 l, termostat.

GARANTIE

Minim 2 ANI

 

 

 

 

 

 

Mese de călcat – 2 bucăţi

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Rabatabile, cu pedale.

GARANTIE

Minim 1 AN

 

Maşină de capsat – 1 bucată

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

Capsează divese materiale (crep, voal, matase, bumbac, tricot, stofa, etc.)

GARANTIE

Minim 1 AN

 

Pentru acestea se asigură accesorii: 2 tălpi de teflon, 1 lamă, 80 ace, 1 set de mosorele.

 

Conditii minime cumulative:

-       pretul ramane ferm pe toata durata de derulare a contractului.

-       Nu se accepta produse second hand

 

Oferta prezentata va cuprinde:

-       Detalii tehnice si pret

 

Intocmit,

Consilier juridic,

Marin Alain Daniel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 306/19.03.2010

Se aprobă,

Dinică Bogdan

Preşedinte

 

 

Referitor: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

          Raportul procedurii de achizitie

 

Procedura de achizitie având ca obiect  atribuirea contractului de furnizare 42710000-6 Utilaje pentru productia de textile, 40.000 lei, fara TVA, echivalent a 9.671,18 euro la cursul INFOREURO/februarie 2010 de4,136 lei/euro.

Organizator: FUNDAŢIA SOUL TO SOUL a analizat oferta depusa de Bro Rom Industrial Machines-Sibiu.

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie pentru produsele mai sus menţionate.

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este Bro Rom Industrial Machines-Sibiu cu o oferta de 40.000 lei fara TVA.

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 19.03.2010.

 

 

FUNDAŢIA SOUL TO SOUL

PREŞEDINTE

DINICĂ BOGDAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 312/19.03.2010

 

CAIET DE SARCINI

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achizitie publica de produse care urmeaza a fi atribuit in urma procedurii de achizitie publica

 

Produse solicitate

- se solicita oferta pentru articolele de mai jos pentru realizarea proiectului „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi” POSDRU/53/6.1/G/19284.

 

Detalii tehnice

 

Licente – 3 bucata

 

CERINTE MINIMALE

PRODUCATOR:

Se va specifica de catre OFERTANT

MODEL:

Se va specifica de catre OFERTANT

SISTEM

 

 Grup de domiciliu, liste rapide, fixare, caracteristica “live essentials”, cautare, bara de activitate, suport 64 byts, redare, redare media in flux la distanta, touch.

GARANTIE

Minim 1 AN

 

 

Conditii minime cumulative:

-       pretul ramane ferm pe toata durata de derulare a contractului.

-       Nu se accepta produse second hand.

 

Oferta prezentata va cuprinde:

-       Detalii tehnice si pret

 

Intocmit,

Consilier juridic,

Marin Alain Daniel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 337/07.04.2010

Se aprobă,

Dinică Bogdan

Preşedinte

 

 

Referitor: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

          Raportul procedurii de achizitie

 

 

 

Procedura de achizitie având ca obiect atribuirea contractului de furnizare Echipament de radio, televiziune, comunicatii si articole conexe – cod CPV 32000000-3.

Organizator: FUNDAŢIA SOUL TO SOUL a analizat oferta depusa de ALSOFTWARE.

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie pentru produsele mai sus menţionate.

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este ALSOFTWARE cu o oferta de 1176 lei fara TVA.

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 12.04.2010.

 

 

FUNDAŢIA SOUL TO SOUL

PREŞEDINTE

DINICĂ BOGDAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 47/6 Iulie 2009

 

 

CAIET DE SARCINI

 

Detalierea caracteristicilor minime obligatorii ale obiectului contractului de achiziţie publică de autovehicul care urmează a fi atribuit în urma procedurii de achiziţie publică

Autovehicul, Cod cpv 34115200-8

 

Specificaţii tehnice ,,Autovehicul’’; Cod CPV 34115200-8

 

Date tehnice

 1.

- motor

2.0

 2.

- capacitate cilindrica

1998 cmc

 3.

- putere maxima (CP/rpm):

141 CP

 4.

- cuplu maxim (Nm/rpm):

310/2700

 5.

- norma poluare

EURO 4

6.

- cutie de viteze

cutie manuala 5 trepte

Dimensiuni şi mase

 

7.

- masă totală

 2740 kg

8.

- capacitate rezervor

75 l

Confort şi functionalitate

 

9.

- tracțiune 4x4

10.

- sistem de frânare : față-disc ventilat, spate-disc solid

11.

- geamuri atermice

12.

- jante oțel 16

13.

- ABS, EBD

14.

- reglaj electric al farurilor

15.

- geamuri electrice

16.

- aer condiționat

17.

- airbag șofer+pasager

18.

- imobilizator pe cheie

19.

- faruri ceață

20.

- servo-direcție

 

Se va achiziţiona un autovehicul cu specificaţiile tehnice descrise mai sus.

 

Termen de garanţie: minim 3 ani

 

Achiziţia va fi făcută exclusiv în sistem leasing.

 

 

Întocmit,

Marin Alain Daniel,

Consilier Juridic,

 

 

Nr. 48/07.07.2009

 

 

FUNDAȚIA SOUL TO SOUL

 

Raport achiziţionare – AUTOVEHICUL

 

 

de atribuire a contractului de cumpărare – prin procedura de încredinţare directă, având ca obiect  atribuirea contractului de  „Autovehicul” cod CPV 34115200-8 în sistem leasing, în cadrul proiectului “Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilități”.

 

Sursa de finanţare: Fondul Social European

 

Organizator: Fundația Soul to Soul a analizat în data de 07.07.2009 ofertele depuse de REVO CAR – oferta nr. 4/06.07.2009; BRODMI SRL – oferta nr. 5/06.07.2009; GENERAL SERVICE SRL – oferta nr. 6/07.07.2009 ca urmare a cererii de ofertă transmisă de organizator nr. 47/6.07.2009

Preţul ofertelor:

 

Nr. Crt.

Denumire ofertant

Preţul ofertei - EURO

1.

BRODMI SRL

Autovehicul –  14.990 EURO

2.

GENERAL SERVICE SRL

Autovehicul –  20.804 EURO

3.

REVO CARS

Autovehicul –  20.711 EURO

Preţurile menţionate mai sus nu conţin TVA.

 

În urma evaluării ofertelor au reieşit următoarele:

 

Nr. Crt.

Denumire oferta

Calificativ

Decizie

1.

BRODMI SRL

OFERTA ADMISIBILĂ

CÂŞTIGĂTOR

 

Văzând cele de mai sus, Organizatorul

 

                 
HOTĂRĂŞTE

 

 

 

 

            În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,

 

 

Ofertantul câştigător este BRODMI SRL cu o ofertă de 14.990 EURO,  fără TVA.

 

Drept care s-a încheiat prezentul Raport de atribuire a contractului de cumparare – prin procedura de încredinţare directă în 2 (două) exemplare azi, 07.07.2009.

 

 

 

 

Președinte,                                                                                                Consilier juridic

   Dinică Bogdan                                                                                          Marin Alain Daniel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 29.4/16.06.09                                                                                             

 

 

Caiet de sarcini

 

 

I. INFORMAŢII GENERALE

 

1.1.           Autoritatea contractantă

Pentru întregul proiect, autoritatea de contractare va fi Fundatia Soul to Soul care va fi responsabilă de organizarea procedurii “achizitie directa”,

Sediul autorităţii contractante este  Rm. Valcea, Bvd. Tineretului, nr. 1B, Et. III, Casa Tineretului, judetul Valcea.

În acest document sunt descrise specificaţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească expertul contabil în elaborarea ofertei, în cadrul procedurii „achizitie directa” pentru achiziţionarea de servicii de contabilitate în cadrul proiectului care are la bază Contractul de finanţare, finanţat în cadrul POSDRU  (Număr de identificare al contractului POSDRU/53/6.1/G/19284), încheiat între Fundatia Soul to Soul şi Autoritatea de Management/Organismul Intermediar, ultima fiind cea care furnizează finanţarea nerambursabilă dar nefiind parte a contractului de prestări de servicii ale expertului contabil.           

Valoarea totală a proiectului este este de 1,281,359.00 lei, din care valoarea totală eligibilă 1,218,800.00 lei.

 

1.2.           Descrierea cadrului existent din sectorul relevant

 

Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de contabilitate (cod CPV 79211000-6) pentru proiectul cu titlul „Intreprindere sociala – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilitati,în baza contractului de finanţare nr. POSDRU/53/6.1/G/19284, semnat între Fundatia Soul to Soul şi Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale - Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane. 

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: “preţul cel mai scăzut al ofertei”

 

II. SPECIFICAŢII TEHNICE

 

2.1.           Responsabilităţile părţilor cu privire la angajament

„Beneficiarul”este organizaţia care primeşte finanţarea nerambursabilă şi care a semnat contractul de finanţare cu Autoritatea de Management/Organismul Intermediar: Fundatia Soul to Soul.

Beneficiarul este responsabil pentru furnizarea cererii de finanţare a cheltuielilor pentru acţiunea finanţată prin contractul de finanţare şi pentru asigurarea faptului că această cerere de finanţare a cheltuielilor poate fi reconciliată adecvat cu sistemul de contabilitate şi înregistrare al Beneficiarului, cu înregistrările de bază şi conturile contabile.

  • Expertul contabil are acces la documentele justificative care stau la baza înregistrărilor contabile (în original şi copie), la softul contabil utilizat de beneficiar şi la toate informaţiile pe care expertul contabil le consideră necesare în vederea executării sarcinilor sale.

„Expertul contabil” este persoana fizică sau societatea comercială constituită potrivit legislaţiei în vigoare de către autoritatea competentă, respectiv Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), să desfăşoare activitatea în conformitate cu reglementările adoptate

 

de acesta.

Expertul contabil se obligă să ţină o evidenţă contabilă analitică distinctă a Proiectului „ Intreprindere sociala – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilitati”, ID: 19428, utilizând conturi analitice distincte pentru reflectarea tuturor operaţiunilor referitoare la implementarea Proiectului, în conformitate cu dispoziţiile legale, până la nivel de balanţă de verificare.

Expertul contabil va realiza înregistrările contabile aferente proiectului în condiţiile legii, va semna şi data documentele contabile aferente operaţiunilor din cadrul proiectului.

Evidenţa contabilă analitică urmează a fi ţinută la sediul beneficiarului, utilizându-se softul contabil existent în cadrul Serviciului Economic şi Administrativ al beneficiarului din Contractul de finanţare.

  • „Expertul contabil” este membru al CECCAR, înscris în Tabloul Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

 

2.2.           Subiectul angajamentului

Subiectul acestui angajament sunt înregistrările contabile aferente proiectului cu privire la contractul de finanţare pentru perioada corespunzătoare desfăşurării proiectului 5 mai 2009 – 30 aprilie 2011. 

 

2.3.           Motivul angajamentului

Beneficiarul trebuie să ţină o evidenţă contabilă analitică distinctă a Proiectului, utilizând conturi analitice distincte pentru reflectarea tuturor operaţiunilor referitoare la implementarea proiectului, în conformitate cu dispoziţiile legale.  Documentele originale pe baza cărora se înregistrază în contabilitatea Beneficiarului cheltuielile efectuate în cadrul Proiectului vor fi ştampilate cu menţiunea „Solicitat rambursare FSE-POSDRU” în vederea evitării dublei finanţări.

 

2.4.           Tipul şi obiectivul angajamentului

Expertul contabil va concepe proceduri specifice agreate cu privire la înregistrările contabile aferente proiectului, va executa înregistrări contabile, va semna şi data documentele contabile aferente operaţiunilor din cadrul proiectului.

 

2.5. Scopul activităţii

2.5.1 Expertul contabil va îndeplini acest angajament atât  în conformitate cu aceste specificaţii tehnice, cât şi:

- în conformitate cu Standardul profesional nr. 21.

- în conformitate cu Codul etic naţional al profesioniştilor contabili din România.             

2.5.2 Termeni şi condiţii ale contractului de finanţare

Expertul contabil trebuie să ţină o evidenţă contabilă analitică a proiectului, utilizând conturi analitice distincte pentru reflectarea tuturor operaţiunilor referitoare la implementarea proiectului, în conformitate cu dispoziţiile legale, precum şi în conformitate cu termenii şi condiţiile contractului de finanţare, aşa cum se solicită la articolul 9 alin. punctul (8) din Condiţiile Generale şi Speciale ale contractului de finanţare.

Art. 9 alin (8) din Contractul de finanţare: „Beneficiarul trebuie să ţină o evidenţă contabilă analitică distinctă a Proiectului, utilizând conturi analitice distincte pentru reflectarea tuturor operaţiunilor referitoare la implementarea Proiectului, în conformitate cu dispoziţiile legale. Înregistrările contabile aferente proiectului vor fi realizate de către un expert contabil, în condiţiile legii care va semna şi data documentele contabile aferente operaţiunilor din cadrul poriectului. Documentele originale pe baza cărora se înregistrează în contabilitatea Beneficiarului cheltuielile efectuate în cadrul Proiectului vor fi

 

ştampilate cu menţiunea „Solicitat rambursare FSE-POSDRU” în vederea evitării dublei finanţări”.

2.5.3 Planificare, proceduri, documentaţie şi probe

Expertul financiar trebuie să-şi planifice activitatea astfel încât să efectueze misiunea eficientă şi în termen. În acest scop, expertul contabil realizează procedurile conform Standardului 21.

 

2.5.           Modalitatea de lucru

Va fi stabilită conform standardului 21 şi se va desfăşura la sediul ARACIP utilizându-se programul contabil al instituţiei.

 

3.      SCOPUL CONTRACTULUI ŞI REZULTATE AŞTEPTATE

 

3.1.           Obiectiv general

Contractul urmăreşte ţinerea evidenţei contabile analitice a proiectului, semnarea şi datarea documentelor contabile aferente operaţiunilor din cadrul proiectului.

 

3.2.           Scop/Obiective specifice

Prin acest contract se urmăreşte întocmirea de către expertul contabil a procedurilor specifice agreate cu privire la înregistrările contabile, efectuarea înregistrărilor contabile de către acesta, semnarea şi datarea documentelor contabile aferente operaţiunilor, din cadrul proiectului.

 

3.3.           Rezultate ce se doresc atinse de către expertul contabil

 

Rezultatul 1

Expertul contabil obţine o înţelegere suficientă a termenilor şi condiţiilor contractului de finanţare prin revizuirea contractului de finanţare şi a anexelor lui şi alte informaţii relevante, precum şi prin interogarea Beneficiarului. Expertul contabil se asigură că obţine o copie a originalului contractului de finanţare (semnat de Beneficiar şi de Autoritatea de Management/Organism Intermediar) şi a anexelor sale.

Expertul contabil acordă o atenţie deosebită Condiţiilor Generale şi Speciale ale Contractului de Finanţare, care conţine descierea acţiunii. Dacă expertul contabil consideră că termenii şi condiţiile verificate nu sunt suficient de clare, trebuie să ceară clarificări de la Beneficiar.

            Procedurile vor fi analizate şi integrate într-un document consolidat în vederea aplicării acestora, în conformitate cu standardul 21.  

 

Rezultatul 2

            Expertul contabil se asigură de calitatea înregistrărilor contabile şi de existenţa registrelor legale.

 

Rezultatul 3

            Expertul contabil stabileşte înregistrările contabile necesare închiderii exerciţiului financiar.

            El le înregistrează în conturile instituţiei.

 

Rezultat 4

            Expertul contabil controlează coerenţa şi credibilitatea situaţiilor financiare.

 

 

 

Nr. 51/07.07.09

APROBAT

Dinică Bogdan,

                                                                                  Preşedinte

 

 

 

Ref: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: Întreprindere socială-atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

 

 

Raportul   procedurii de achizitie

                          Servicii de contabilitate, cod CPV  79211000-6

 

 

 

Procedura de achizitie având ca obiect atribuirea contractului de Servicii de contabilitate, cod CPV  79211000-6

 

Organizator: Fundaţia Soul to Soul a analizat oferta depusă de BIROU EXPERT CONTABIL NECSULESCU ELENA.

 

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, a atribuit contractul de achizitie                          Servicii de contabilitate, cod CPV  79211000-6.

 

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este BIROU EXPERT CONTABIL NECSULESCU ELENA cu o ofertă de 5000 lei , fără TVA.

 

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 7 iulie 2009.

 

 

Comisie de evaluare

 

Dinică Bogdan

Şofîlcă Mihaela

Dumitraşcu Andreea

Marin Alain Daniel

Oprescu Georgeta                                   

 

 

 

Nr. 29.1/16.06.09                                                                                                                                                                                           

 

 

CAIET DE SARCINI

Achiziţie Servicii de audit financiar

 

 

 

A.  Prezentare generală

 

Începând cu data de 4 mai 2009, Fundaţia Soul to Soul implementează proiectul cu titlul „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”, în baza contractului de finanţare nr. POSDRU/53/6.1/G/19284.

  

B.  Prezentarea obiectivului contractului

 

1. Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de audit financiar (cod CPV 79212100-4) pentru proiectul cu titlul „Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”, în baza contractului de finanţare nr. POSDRU/53/6.1/G/19284.

2.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: “preţul cel mai scăzut al ofertei”

 

C. Livrarea serviciilor/produselor şi plata:

 

Livrarea:

-           Prestarea serviciilor de auditare se va face în conformitate cu  ANEXA 1 la caietul de sarcini.

-           Plata se va face în 15 zile calendaristice de la recepţia fiecărui Raport de verificare a cheltuielilor aferente fiecărei cereri de rambursare, pe baza unei facturi emise de furnizor .

 

D. Condiţii specifice

 

1.         Auditorul financiar independent poate fi orice persoană fizică sau juridică înscrisă în Registrul auditorilor financiari activi întocmit de Camera Auditorilor Financiari din România înregistrată fiscal în România şi care deţine viza de membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR) pe anul respectiv.

2.         Auditorul financiar independent să nu fi fost sancţionat în ultimii 3 ani de către Departamentul de monitorizare şi competenţă profesională al CAFR.

3.         Pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor specificate la punctele 1 si 2, vor fi depuse următoarele documente justificative:

a.         Certificat de atestare a calităţii de auditor financiar eliberat de CAFR – copie legalizată;

b.         Carnet de membru al CAFR vizat cu menţiunea „Activ” pentru anul respectiv – copie simplă;

c.         Certificat fiscal eliberat de Administraţia financiară teritorială la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice – original;

d.         Declaraţie pe propria răspundere a auditorului financiar din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de către departamentul de monitorizare competenţă profesională al CAFR.

4.         Contractul de servicii de audit financiar, ce urmează a fi încheiat, se poate rezilia unilateral de către Primaria Comunei Prundeni, în cazul în care pe durata prestării serviciilor, auditorului financiar independent i s-a retras această calitate de către CAFR.

 

E. Condiţii tehnice

 

1.         Pentru fiecare cerere de rambursare intermediară/finală, transmisă de Primaria Comunei Prundeni, Auditorul financiar va emite un raport privind constatările factuale, şi va da o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că are calitatea de auditor financiar recunoscut de CAFR.

2.         Auditorul financiar independent şi autorizat în condiţiile legii verifică faptul că toate cheltuielile declarate de beneficiar în cererea de rambursare intermediară sau finală sunt reale, înregistrate corect şi eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finanţare şi emite un raport de verificare a cheltuielilor în conformitate cu formatul standard anexat (Anexa 1) la caietul de sarcini. 

3.         Auditorul financiar independent va semna şi data cererea de rambursare cu menţiunea „Transmis spre auditare”.

4.         Pentru alte detalii consultaţi Anexa 1.

 

 

 

Nr. 52/07.07.09                                                                                                  

Preşedinte

Dinică Bogdan

 

 

 

Ref: POSDRU/53/6.1/G/19284

Proiect: Întreprindere socială – atelier de croitorie pentru persoane cu dizabilităţi”

 

 

Raportul procedurii de achizitie

serviciu de auditare financiară, Cod CPV 79212100-4

 

 

 

 

Procedura de achizitie având ca obiect atribuirea contractului de prestări serviciu de auditare financiară, Cod CPV 79212100-4.

Organizator: Fundaţia Soul to Soul a analizat oferta depusa de Romaudit Srl.

 

În conformitate cu OUG nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,  a atribuit contractul de achizitie serviciu de auditare financiară, Cod CPV 79212100-4

 

Oferta depusa respecta conditiile prevazute in documentatia de atribuire, drept urmare ofertantul câştigător este Romaudit Srl cu o ofertă de 14 000 lei , fără TVA.

 

Ca urmare, s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de achizitie, în 2 (două) exemplare, astazi 07 iulie 2009.

 

 

 

 

Comisia de evaluare

Dinică Bogdan

Şofîlcă Mihaela

Dumitraşcu Andreea

Marin Alain Daniel

Oprescu Georgeta